skip to Main Content

Zakelijke Taaltrainingen

Zakelijke Taaltrainingen

De Taaldienst is gespecialiseerd in het geven van zakelijke taaltrainingen. Deze zijn bedoeld om de zakelijke communicatie met uw klanten, leveranciers en collega’s te verbeteren, op elk gewenst niveau. De trainingen zijn gericht op het leren en/of verbeteren van de taal, maar ook op culturele aspecten die van belang zijn bij het zaken doen.

Locatie

Zakelijke taaltrainingen worden standaard online of incompany (als de cursisten allemaal van hetzelfde bedrijf komen) gegeven. Bent u met een groep en wilt u toch liever op een andere locatie dan het bedrijf de training volgen, dan kan dat ook geregeld worden. Geef dit dan aan op het aanmeldformulier.

Trainingen

De Taaldienst biedt een aantal vaste zakelijke trainingen aan, maar ontwikkelt ook trainingen op maat. Kijk bij maatwerktrainingen voor meer informatie. Kies hieronder uit het actuele aanbod van onze vaste trainingen.

Korte training zakelijke communicatie Italiaans

Goede kennis van het Italiaans is vereist.

Inhoud

Tijdens vier bijeenkomsten bespreken we in een kleine groep casussen en werken we actief aan een aantal thema’s binnen de zakelijke communicatie, waaronder:

  • telefoneren met klanten
  • informatie vragen
  • offertes aanvragen en maken
  • culturele do’s & don’ts

Meer informatie

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor mensen die Italiaanse klanten te woord moeten staan, zoals accountmanagers of customer care medewerkers.

Uitvoering

Alle bijeenkomsten zijn online. Deelnemers voeren spreek- en schrijfopdrachten uit en krijgen feedback van de docent.

Data en tijden

Deze module wordt aangeboden op vier woensdagochtenden van 9:00-11:30 uur:

  • 3 november 2021
  • 10 november2021
  • 17 november2021
  • 24 november2021

Aantal deelnemers

2-8 deelnemers.

€350,-

Periode: november 2021

Aanmelden

De Taaldienst behoudt zich het recht voor om een training niet door te laten gaan bij te weinig deelnemers.

Korte training zakelijk Nederlands voor anderstaligen (basis niveau)

Basiskennis van het Nederlands is vereist.

Inhoud

Tijdens vier bijeenkomsten bespreken we in een kleine groep casussen en werken we actief aan het Nederlands binnen de zakelijke context op basisniveau. Thema’s die aan bod komen zijn, o.a.:

  • cultuurverschillen
  • gasten ontvangen
  • telefoongesprekken voeren
  • afspraken maken

Meer informatie

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor anderstaligen die in Nederland werkzaam (zullen) zijn als, bijvoorbeeld, receptionist of management assistent.

Uitvoering

Alle bijeenkomsten zijn online. Deelnemers voeren spreek- en schrijfopdrachten uit en krijgen feedback van de docent.

Data en tijden

Deze module wordt aangeboden op vier vrijdagochtenden van 9:00-11:30 uur:

  • 5 november 2021
  • 12 november 2021
  • 19 november 2021
  • 26 november 2021

Aantal deelnemers

2-8 deelnemers.

€350,-

Periode: november 2021

Aanmelden

De Taaldienst behoudt zich het recht voor om een training niet door te laten gaan bij te weinig deelnemers.

Meer weten?

Wilt u meer weten over  één van de taaltrainingen?
Neem dan vrijblijvend contact op met De Taaldienst voor meer informatie.

Back To Top
Open chat